ztina310

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Ä LA TILLBAKA NEUUU

Av Stina - 16 oktober 2013 19:41

HEJ älskade där ute! 

Har verkligen haft fullt upp hela långa helgen och även dagarna tills idag.. Jag kan berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna!


Förra torsdagen var våran nollning. Det var väldigt kul, men spårade totalt i slutet haha... Efter nollningen sov jag hos kära syster Emelie. Dagen efter på fredagen var det ju skola igen, pigga och glada va vi ju då.. Haha fast nä. Men det var ju inte slut på partajandet än, utan Josefin följde med mig hem efter skolan. Så gjorde vi oss i ordning inför festen i veddige! En lyckad fest med trevligt folk blev det. Sen sov Josse över hos mig. På lördag kväll drog vi in till stan för att gå på en skräck bio med Anton och några andra. Efter det drog vi oss hem till Josse & jag sov där. Söndagen blev en riktig ''plugg söndag''! Vi var tvugna att skriva färdigt engelska novellen och allt! I måndags träna jag på gymmet. I går gymma jag. Sen var jag med min efterlängtade vän Bella, som jag inte vart med på typ ett halvår nu! Idag har jag vart hos frisören och färgade något ombre liknande, kul med liiiite förändring iaf. ;)


Hoppas ni har det gött i höstvädret!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 3 juli 2014 16:08


Började dagen med att gå ut kl 7 till växthusen & jobba. Medans man hörde ösregnet forsa ner där ute, så satt jag ut krukor och sopa golven. Haha inte världens roligaste jobb, men pengar är ju pengar! Senare åkte jag med dady upp till Göteborg och la...

Av Stina - 2 juli 2014 23:58

            Oj, nu har det gått riktigt lång tid sen sist jag tog mig tid & skriva här.. Känner att jag vill leva nu och hitta på så mycket som möjligt, så jag har liksom inte riktigt haft tiden till det. De senaste veckorna har jag slutat et...

Av Stina - 22 mars 2014 11:20


Snart drar jag mig till samlingen, sen åker vi vidare till Halmstad och ska spela årets första träningsmatch! Nervös... Sen är jag nog inte hemma innan sju ungefär, då kommer Hanna och Johannes hit så blire lite förfest och sen iväg på tema fest!  ...

Av Stina - 20 mars 2014 10:10

HOLA HOLA!  Känns underbart att få haft sovmorgon i tre dagar nu! Vi fick det bara för att vi ska på nån mässa i Göteborg med klassen i mån, som håller på nästan hela dagen.    I tisdags tog jag mig en morgonpromenix runt åskloster innan skolan...

Av Stina - 17 mars 2014 17:28


Inte länge kvar nu alltså! Jaaa, men till sommaren! Längtar så galeeet möö. ÅH.       ...

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards