ztina310

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Känslodag /skriveravmiglite/

Av Stina - 10 november 2013 13:24

Jag är så extremt tacksam över att jag finns och har fått uppleva så mycket i mitt liv. Jag älskar mina vänner och hoppas dom kommer finnas vid min sida tills mitt hjärta slutar slå. Jag är kanske dålig på att visa hur mycket min familj och vänner betyder för mig, ni betyder verkligen allt! Livet går så fort och allt förendras mycket hela tiden & även personer. Jag skulle vilja pausa lite och ta in allt under den tiden som har hänt. En sida jag inte visar ofta  explodera bara helt plötsligt. Det finns mycket saker jag hade velat ändra på och ångrar, men det var ödet att det skulle bli så. Jag har absolut ingenting att klaga på eller haka upp mig på, för jag är så nöjd med mitt liv och mig själv. Jobbiga stunder blir till ögonblick man aldrig glömmer. Ögonblicket man igentligen vill glömma, men som sätter sig som ett klistermärke i pannan. 


   

 
 
Ingen bild

Anna

10 november 2013 14:22

Fint skrivet! Märks att det kommer direkt från hjärtat :)

Stina

10 november 2013 14:24

Men åh tack!

 
Emma

Emma

11 november 2013 09:34

Jag kommer alltid finnas här för dig. Även om du är lite galen. ;) <3 För annars får jag ju vara galen ensam. <3

Ps. Smexiga bilder. :3

http://emmalouisestensson.blogspot.se

Stina

11 november 2013 23:23

Haha, naaaw! Kommer alltid finnas här för dig med ska du veta min galna vän! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 3 juli 2014 16:08


Började dagen med att gå ut kl 7 till växthusen & jobba. Medans man hörde ösregnet forsa ner där ute, så satt jag ut krukor och sopa golven. Haha inte världens roligaste jobb, men pengar är ju pengar! Senare åkte jag med dady upp till Göteborg och la...

Av Stina - 2 juli 2014 23:58

            Oj, nu har det gått riktigt lång tid sen sist jag tog mig tid & skriva här.. Känner att jag vill leva nu och hitta på så mycket som möjligt, så jag har liksom inte riktigt haft tiden till det. De senaste veckorna har jag slutat et...

Av Stina - 22 mars 2014 11:20


Snart drar jag mig till samlingen, sen åker vi vidare till Halmstad och ska spela årets första träningsmatch! Nervös... Sen är jag nog inte hemma innan sju ungefär, då kommer Hanna och Johannes hit så blire lite förfest och sen iväg på tema fest!  ...

Av Stina - 20 mars 2014 10:10

HOLA HOLA!  Känns underbart att få haft sovmorgon i tre dagar nu! Vi fick det bara för att vi ska på nån mässa i Göteborg med klassen i mån, som håller på nästan hela dagen.    I tisdags tog jag mig en morgonpromenix runt åskloster innan skolan...

Av Stina - 17 mars 2014 17:28


Inte länge kvar nu alltså! Jaaa, men till sommaren! Längtar så galeeet möö. ÅH.       ...

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards