ztina310

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Stina - 1 juli 2013 23:00

Jag, Hanna och Mathilda tog bussen in till stan idag. Vi kolla lite affärer och så men sög lite eftersom man inte har så mycket pengar för tillfället.. Sen kom vi då till att vi skulle bestämma oss för vart vi skulle äta någonstans.. Hahaha, efter ungefär en trekvart kom vi ''nästan'' överäns om vart vi skulle käka, det blev paj på blådörren! Efter det blev det matkoma och typ mår jätte illa samtidigt som man ser en massa snygga killar passera.. perfect timing och allt ju! Haha. Men jag fick iaf med mig hem idag en halsbandsklocka som jag fastna för!


Ha de ha de   

     

Av Stina - 1 juli 2013 20:30

Igår var det söndag, en väldigt tråkig söndag faktist.. Jag gjorde seriöst INGENTNG på hela dagen (förutom kvällen då.) För sen lite senare så kom Ulle hit och vi tog mopparna till veddige för att köpa lite godis och gottigheter, för hemma väntade en bra film som vi skulle kolla på.


Efter filmen så kom Hanna och Mathilda också hit, så vi körde till kärra och skulle igentligen käka på en resturang som finns där. Men självklart så var den inte öppen när vi väl var där.. Så istället gick vi till lekplatsen som ligger mitt i kampingen och var där & snacka tills nästan alla i husvagnarna sov. Haha. Sedan åkte vi hem igen och eftersom klockan hade passerat över tolv så kunde jag logga in & kolla om jag kom in på mitt första val på gymnasiet. Gissa vad!?!?! Jag kom in! IIIH! Så då får man nästan börja tagga redan nu till hotell och turism till hösten då. Så jäkla skönt att både jag, Hanna, Mathilda, Ulle kom in på våra första val! Det är iaf dom jag vet än så länge. Jag vill också önska alla 97:or lycka till på första året på gymnasiet & hoppas att ni känner att ni valt rätt! 


Kramisar till er yao   

     

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards