ztina310

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Stina - 13 juli 2013 11:27

Igår drog jag och Ulle oss in till Göteborg tidigt på morgonen för att va en heldag på liseberg! Det var rätt mycket folk, men det är det ju nästan hela sommaren där så det spelar ändå ingen större roll. Jag och Ulle köpte b.la varsitt kort från när vi åkte balder. Sen fick vi heller alldrig nog på atmos fear, så den åkte vi ungefär fyra gånger!


En timma innan vi skulle gå ner till pendeln spela vi upp ett antal pengar eftersom vi var så envisa på att vi skulle vinna något. Sen får man ju heller inte glömma att det var en grymt snygg kille som snurra hjulet! Tillslut vann jag en stor choklad vinst! Sedan gick vi till chips hjulet där Ulle spela och till slut också vann! När vi hade fått våra så var det bara en sak som fattades innan vi skulle dra hem, en heliumballong. Våra röster blev ju grymt fina efter det kan jag ju säga! Hihi. 


''Dagens'' igår blev vell att efter vi hade ätit på liseberg så skulle vi slänga våra pappertallrikar i någon ny modern papperskorg.. Men så gick inte själva locket att öppna, så vi trodde ju självklart att man skulle röra sig liksom framför den så att den läste av att man ville slänga sitt skräp. Så där stog vi och körde lite dance moves och hade höga förväntningar på att vi skulle få slänga skräpet. Men nehe, inte de inte.. Efter en liten stund så kommer det en lite äldre kille som fick gå före oss. Han bara tar sitt skräp, håller handen stilla en stund precis under locket och locket öppnar sig.. Sedan går han med ett jädra bitch smile på läpparna förbi oss.. Samtidigt som vi känner oss så förbannat smarta helt plötsligt! Haha.


                 

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards