ztina310

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Stina - 29 juli 2013 23:12

Direkt efter jobbet idag så drog jag, Nico, Emma och Mathilda till stranden i bua och chillade där. Sen när vi skulle köra hem så körde jag istället om Hanna en sväng och kolla om hon hade kommit hem från Paris än. (Hon skulle komma hem idag). Vilket hon hade också, så vi gick och köpte glass & hade ett lååångt snack! Eftersom vi inte har snackat på rätt så länge nu, så känndes det som vi verkligen behövde det!


Kram  

 

STRANDEN

 

Av Stina - 29 juli 2013 23:01

Igår drog jag mig hem till Ulle! Vi kolla på en film som jag hade köpt här om dagen och hade det allmänt bra skulle jag vilja säga! Sen stack vi hem till mig (Marie hängde också med) där vi skulle sätta på en film på mig där jag bara var runt fem år! Men självklart så funkar den inte när man vill att den ska funka... Så vi baka kladdkaka istället, och fick ont i magen på köpet! Haha. 


BILDER FRÅN I SÖNDAGS

 

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards