ztina310

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Stina - 31 juli 2013 22:12

Jag, Ktrin, Emelie och Nellie var ju i ullared idag och det var hur mycket folk som helst där! Så vi höll nästan på att flippa ur där allihop, usch.. Men jag hitta för en gångs skull lite kläder där och kläderna var det ända jag kom hem med där ifrån. 


Nu under typ hela kvällen har jag packat till i morgon då jag ska åka på fotbolls cup i Helsingborg tills på söndag! Nu när jag har packat klart så ser det seriöst ut som att jag ska flytta för gott. Vilket är standard för mig när jag ska bort i bara några dagar, haha..

 

 

I bilen påväg till ullared.

 

 

Mina köp idag. Mörkblå jeans, linne, löparbyxor, nattlinne, röda jeans och en tjocktröja! 

 

 





Av Stina - 31 juli 2013 11:42

Tjenare!!!

Igår åkte jag in till stan två gånger. En av gångerna åkte jag in med några kompisar och andra gången med mor & far, haha. Vi beställde resa till oss i höst till Thailand i två veckor! Vi åker den 28 oktober, kommer bli fett jaooo! Nu ska jag iväg till ullared en sväng med Systrarna grus + Nellie. 


Kram på er!

 

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards