ztina310

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Stina - 17 juli 2013 23:40

Hey!!!

Igår åkte jag med mamma & pappa ut på en liten trip till en camping utanför varberg. Där vi käka först och gick sedan ner till havet och chilla! När vi var hemma igen så bjöds det på grillat framför fotbollen på tvn!


Idag drog jag och Hanna oss in till stan och kolla i lite affärer. När vi kom hem igen så var det bara att packa väskan och dra iväg till stranden, i det sjukt goa vädret. Men det värsta var att det inte var så varmt i vattnet ändå.. Plus att när solen hade gått ner helt så satt man och skaka tänder.. Vi åkte Hannas och deras fräsiga bil utan tak och allt! Det var riktigt nice när vinden fläckta i håret! Hihi. 



Bilder från igår.

 


Andra bilder från idag!

 

Om MiG


Den 25 november år 97 föddes en unge vid namn Stina Liljegren. Hon fick senare i livet intresse för fotboll, spela gura och sjunga. Att resa blev en stor del av hennes liv. Kicken av att göra galna saker, äventyren som aldrig tar slut.

Vill du översätta min blogg?

Omröstning

Vilket klädesplagg gillar du mest?
 t shirt
 linne
 tjocktröja
 mjukisbyxor
 jeans

Kategorier

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards